TEE Aν. Στερεάς: Θέσεις για τα διόδια και συμμετοχή στην κινητοποίηση της Δευτέρας

Συνάδελφοι,
 τη Δευτέρα 29 Σεπτεμβρίου 2014 και ώρα 14:00 στην πλατεία Πάρκου στη Λαμία θα πραγματοποιηθεί συγκέντρωση διαμαρτυρίας για την πολιτική της Κυβέρνησης σχετικά με τα διόδια μαζί με όλους τους φορείς της περιοχής.
 
Σας κοινοποιούμε τις θέσεις του Τμήματος για τα διόδια και σας καλούμε όπως συμμετάσχετε.

1. Ορίζεται, ως σύστημα είσπραξης και διαχείρισης διοδίων άμεσα, το «κλειστό σύστημα» (πλήρης έλεγχος όλων των εισόδων – εξόδων του έργου που επιτρέπει την πλήρη εφαρμογή της αρχής του καθορισμού του καταβαλλόμενου από το Χρήστη Διοδίου Τέλους ανάλογα με τη διανυόμενη απόσταση). Η έναρξη εργασιών εκ μέρους του παραχωρησιούχου για την κατασκευή ενός ακόμη μετωπικού σταθμού διοδίων στην περιοχή της Αγ. Παρασκευής, αναδεικνύει την πρόθεση να συνεχίσει την άδικη, παράνομη και προκλητική χρέωση τελών σε αναντιστοιχία με τη διανυομένη απόσταση.

2. Αναθεώρηση της σύμβασης, για να μην καθίσταται οικονομικά επαχθής για το κοινό η χρήση αυτοκινητοδρόμων που κατασκευάστηκαν με χρήματα του δημοσίου με ασφάλεια. Πρέπει η σύμβαση να ορίσει ένα εύλογο Ανώτατο Όριο Διοδίων Τελών (ΑΟΔΤ), που να δεσμεύει τον ανάδοχο καθ’ όλη τη διάρκεια παραχώρησης. Το εύλογο ΑΟΔΤ πρέπει να λαμβάνει υπ’ όψη την υποχώρηση του ΑΕΠ, κατά 25% σε σχέση με το 2008, το ποσοστό ανεργίας που πλησιάζει το 28%, την υψηλή φορολογία που υφίσταται ο ελληνικός λαός, καθώς και το δικαίωμα του κάθε έλληνα πολίτη να απολαμβάνει για τις μετακινήσεις του ένα ασφαλές οδικό δίκτυο. Πρωτίστως, ο καθορισμός Διοδίου Τέλους πρέπει να είναι κοινωνικά αποδεκτός από το χρήστη. Στόχος της τιμολογιακής πολιτικής είναι να επιλέγουν όλοι οι χρήστες (με ιδιαίτερη αναφορά για τα βαριά οχήματα) κλειστό αυτοκινητόδρομο για την ασφάλειά τους.

3. Ολοκλήρωση της κατασκευής του παράπλευρου οδικού δικτύου, για την εξυπηρέτηση των τοπικών μετακινήσεων. Άμεση εκτέλεση των υπολειπομένων εργασιών, καθώς και των εργασιών αποκατάστασης (π.χ. μεταβατικά επιχώματα στα τεχνικά), στο τμήμα του ΠΑΘΕ Σκάρφεια – Λαμία.

4. Ολοκλήρωση του συνόλου του Οδικού Άξονα Κεντρικής Ελλάδας (Ε65), διότι ο ακρωτηριασμός του έργου και ιδιαίτερα του τμήματος Καλαμπάκα – Εγνατία, δεν ικανοποιεί τους σκοπούς και τα οφέλη της χάραξης του συγκεκριμένου έργου.

5. Διαμόρφωση του χώρου στη γέφυρα Αλαμάνας για την επισκεψιμότητα στο μνημείο του Αθ. ΔΙΑΚΟΥ. Τήρηση της δέσμευσης του Υπουργείου ΥΠΟΜΕΔΙ, για την κατασκευή στον ΠΑΘΕ, στην κίνηση προς Αθήνα του κλάδου εξόδου στον Αρχαιολογικό Χώρο των Θερμοπυλών.

6. Όλοι μαζί οι φορείς να κινηθούν νομικά.

Written by

altpress.gr ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΛΑΜΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΦΘΙΩΤΙΔΑ- ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ

Comments are closed.