Η παρέμβαση του βουλευτή Απ. Καραναστάση στη Βουλή για τα αναλογικά διόδια (video)

Tην Πέμπτη, 12-5-2016, σε συνεδρίαση με θέμα Νομοθετικό έργο, ο Υπουργός Υποδομών,  Μεταφορών και δικτύων κατέθεσε τροπολογία σχετικά με την  δημιουργία «Υπηρεσίας Ηλεκτρονικής Διαχείρισης Οδικών Υποδομών-Υπηρεσίας Ηλεκτρονικής Διαχείρισης Οδικών Τελών», μέσω της οποίας, δίνεται η δυνατότητα στην Πολιτεία να σχεδιάσει σύστημα δίκαιης και αναλογικής επιβολής διοδίων στους αυτοκινητόδρομους, χωρίς μετωπικά διόδια και να επιβάλλει περιορισμούς κυκλοφορίας των βαρέων οχημάτων  στους παραδρόμους.

 

 
Στη συζήτηση της τροπολογίας παρενέβη, με σύντομη ομιλία του, ο Βουλευτής Φθιώτιδας  Απόστολος Καραναστάσης.

ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΚΑΡΑΝΑΣΤΑΣΗΣ: Κύριε Πρόεδρε, κυρίες και κύριοι συνάδελφοι, θα μιλήσω μόνο για την τροπολογία του Υπουργείου Μεταφορών, Υποδομών και Δικτύων, που έχει σχέση με τη διαχείριση των διοδίων και των οδικών υποδομών.

Αυτό που έρχεται να θεραπεύσει η τροπολογία αυτή είναι ότι έχουμε δύο συμβάσεις παραχώρησης, το 2007 του κ. Σουφλιά και το 2013 του κ. Χρυσοχοΐδη, οι οποίες δημιούργησαν τεράστια προβλήματα, ώστε αυτή τη στιγμή να μην μπορούν να κυκλοφορήσουν σε έναν ασφαλή οδικό άξονα όλα τα αυτοκίνητα, λόγω της τιμολογιακής πολιτικής.

Εκτιμώ, λοιπόν, ότι αυτή η διαδικασία με την πρόταση του κ. Σπίρτζη έρχεται να θεραπεύσει τα προβλήματα τα οποία υπάρχουν. Θέλω να πω ότι όλοι κινούνται σε ένα παράπλευρο οδικό δίκτυο το οποίο δεν είναι ασφαλές, σε ένα δευτερεύον εθνικό δίκτυο, δημιουργώντας τεράστια προβλήματα στη συντήρησή τους και, πάνω από όλα, δημιουργώντας τεράστια προβλήματα στην οδική ασφάλεια, διότι έχουμε πάρα πολλά ατυχήματα.

Νομίζω, λοιπόν, ότι θα πρέπει να βρεθεί ένας τρόπος ώστε, όλα τα βαριά οχήματα και κάποια οχήματα τα οποία είναι πάρα πολύ επικίνδυνα, να οδηγούνται στον πρωτεύοντα εθνικό άξονα, δηλαδή στον ΠΑΘΕ, ή σε αυτούς τους άξονες οι οποίοι κατασκευάζονται αυτή τη στιγμή, για να μπορέσουμε να αντιμετωπίσουμε αυτά τα προβλήματα. Όμως, πάνω από όλα, ερχόμαστε να καλύψουμε και υποχρεώσεις που έχουμε μέσα από δύο Οδηγίες, οι οποίες είναι από το 2004 και το 2009 και τις οποίες όλα αυτά τα χρόνια δεν είχαμε προσπαθήσει να καλύψουμε.

Πιστεύω, λοιπόν, ότι αυτή η διαδικασία έρχεται να θεραπεύσει προβλήματα που υπάρχουν και ότι αυτή η Υπηρεσία θα μπορέσει να βρει τους τρόπους εκείνους, ώστε να πληρώνουν όλοι αναλογικά. Νομίζω ότι ο στόχος του Υπουργείου θα πρέπει να είναι, η τιμολογιακή πολιτική που θα εφαρμοστεί να είναι τέτοια, ώστε κανένας χρήστης του αυτοκινητοδρόμου να μη σκέφτεται να χρησιμοποιήσει ένα ασφαλές εθνικό οδικό δίκτυο.

Σας ευχαριστώ πάρα πολύ.

Written by

altpress.gr ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΛΑΜΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΦΘΙΩΤΙΔΑ- ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ

Comments are closed.