Στη Βουλή φέρνει το ΚΙΝΑΛ το θέμα της μη λειτουργίας του ΣΣ Μώλου

Ερώτηση προς τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Κ. Καραμανλή, για τη μη λειτουργία του ήδη κατασκευασμένου Σιδηροδρομικού Σταθμού Μώλου Φθιώτιδας, κατέθεσε η Κοινοβουλευτική Ομάδα του ΚΙΝ.ΑΛ.

Διαβάστε τι ρωτάνε τον υπουργό οι βουλευτές Χρήστος Γκόκας, Γεώργιος Μουλκιώτης και Βασίλειος Κεγκέρογλου:

«Για κάθε περιοχή κρίνεται αναγκαίο και απαραίτητο να υπάρχει σύνδεση με την υπόλοιπη χώρα με όσο το δυνατόν περισσότερα μεταφορικά μέσα για την ασφαλή μετακίνηση των κατοίκων, αλλά και των επισκεπτών της. Στο Μώλο Φθιώτιδας διέρχεται αυτοκινητόδρομος, αλλά και η σιδηροδρομική γραμμή Αθηνών – Θεσσαλονίκης.

Μετά από πολλές καθυστερήσεις και υποσχέσεις κατασκευάστηκε ο υπερσύγχρονος Σιδηροδρομικός Σταθμός Μώλου και μάλιστα εγκαινιάστηκε το 2018. Η τοπική κοινωνία πίστευε ότι η λειτουργία του ήταν θέμα χρόνου, όμως τώρα – δύο χρόνια μετά και τα εγκαίνια – ο σταθμός παραμένει ερμητικά κλειστός. Με αποτέλεσμα, τα υπερσύγχρονα μηχανήματα με τα οποία έχει εξοπλιστεί να παραμένουν αναξιοποίητα και η τεχνολογική τους υπεροχή να αχρηστεύεται.

Η ελπίδα και η προσμονή όλων για την παράδοση και λειτουργία του σταθμού παραμένει στα χαρτιά και στην ολιγωρία των υπευθύνων για τη μη ολοκλήρωση του έργου της τηλεδιοίκησης. Βέβαια, και αυτός ο σκόπελος θα μπορούσε να ξεπεραστεί προκειμένου να μην μετατραπεί αυτός ο υπερσύγχρονος σταθμός σε κουφάρι με την πρόσληψη χειριστή που θα έκανε χειροκίνητα τις απαιτούμενες εργασίες μέχρι να ολοκληρωθεί το αντίστοιχο έργο.

Ακόμα πιο σημαντική είναι η λειτουργία του για την περίοδο που διανύουμε, καθώς ο σταθμός αυτός θα μπορούσε να εξυπηρετήσει την γενικότερη περιοχή του Δήμου Καμένων Βούρλων, με τις μεγάλες λουτροπόλεις και την πλούσια ιστορική και πολιτιστική κληρονομία όπου ο τουρισμός για τους κατοίκους αποτελεί την κύρια πηγή του εισοδήματός τους. Επίσης, θα αποτελούσε την καθημερινή συνήθεια και για τους κατοίκου κάθε ηλικίας, καθώς μέσω της υγειονομικής κρίσης που βιώνουμε και τους δείκτες της ανεργίας να αυξάνονται, το τρένο είναι το πιο οικονομικό μεταφορικό μέσο.

Επειδή είναι δεδομένη η σημασία της λειτουργίας του σταθμού για τη συνολικότερη ανάπτυξη της περιφέρειας της Φθιώτιδας, μέσα από τη συνδυασμένη λειτουργία όλων των υποδομών για τις μεταφορές, που υπάρχουν στην ευρύτερη περιοχή.

Ερωτάσθε κύριε Υπουργέ:

1) Για ποιους λόγους έχει καθυστερήσει, τόσα χρόνια, η λειτουργία του Σιδηροδρομικού Σταθμού Μώλου;

2) Γιατί δεν προχωράτε στην πρόσληψη χειριστή για την χειροκίνητη λειτουργία, μέχρι να ολοκληρωθεί το έργο της τηλεδιοίκησης του ΟΣΕ;

3) Πότε προτίθεσθε, με βάση συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα, να παραδώσετε στο επιβατικό κοινό το Σιδηροδρομικό Σταθμό Μώλου; Ποιο είναι το χρονοδιάγραμμα για την ολοκλήρωση και λειτουργία του έργου

Written by

altpress.gr ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΛΑΜΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΦΘΙΩΤΙΔΑ- ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ

No Comments Yet.

Leave a comment