«15188»: Η 24ωρη γραμμή για την εξυπηρέτηση των πολιτών στις υπηρεσίες του Δήμου Λαμιέων

Βάσει των επιδημιολογικών συνθηκών και της κρισιμότητας της κατάστασης από την εξάπλωση του Covid-19, η εξυπηρέτηση των πολιτών με αυτοπρόσωπη παρουσία στις υπηρεσίες του Δήμου Λαμιέων πραγματοποιείται πλέον μόνο σε επείγουσες περιπτώσεις και υποχρεωτικά κατόπιν προσυνεννόησης (ραντεβού).

Για τον προγραμματισμό των προσυνεννοημένων συναντήσεων θα πρέπει οι ενδιαφερόμενοι πολίτες να απευθύνονται στην τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης 15188, προκειμένου να υποβάλουν το αίτημά τους, δίνοντας βασικά στοιχεία, όπως:

  • Ονοματεπώνυμο
  • Τηλέφωνο επικοινωνίας
  • Διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail, εάν υπάρχει)
  • Συνοπτική περιγραφή του αιτήματος

Το αίτημα θα διαβιβάζεται άμεσα στην αρμόδια υπηρεσιακή μονάδα, η οποία θα επικοινωνεί με τον αιτούντα για να ρυθμισθούν οι λεπτομέρειες εξυπηρέτησής του.

Εναλλακτικά οι δημότες μπορούν να απευθύνουν το αίτημά τους – κάτι το οποίο συνιστάται να ακολουθείται ως η καλύτερη πρακτική – στην διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) covid-19@lamia-city.gr, γνωστοποιώντας επίσης τα παραπάνω στοιχεία.

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ

Ø  Η επικοινωνία των πολιτών με τις υπηρεσίες του Δήμου Λαμιέων γίνεται αποκλειστικά και μόνο με τη παραπάνω διαδικασία.

Ø  Επισκέψεις πολιτών χωρίς προσυνεννόηση (ραντεβού) δεν θα εξυπηρετούνται και κατά την επίσκεψη τους οι πολίτες θα πρέπει να επιδεικνύουν την αστυνομική τους ταυτότητα.

ΧΡΗΣΤΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Ο αριθμός 15188 είναι η τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης του δημότη, στην οποία εξυπηρετούνται ταυτόχρονα τέσσερις τηλεφωνικές κλήσεις. (Διευκρινίζεται ότι η χρέωση είναι αστική και  εξαρτάται πάντα από την πολιτική χρέωσης του παρόχου).

Written by

altpress.gr ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΛΑΜΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΦΘΙΩΤΙΔΑ- ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ

Comments are closed.