Καμιά πολιτική ευθύνη για το έγκλημα των Τεμπών! -Καμπανάκι από τους μηχανοδηγούς για την κατάσταση στο σιδηρόδρομο

Μένουμε Ενεργοί – υγεία, συλλογικότητα, αλληλεγγύη

⚡️Η λήξη των εργασιών της Επιτροπής της Βουλής για τα Τέμπη είναι θέμα χρόνου και το αποτέλεσμα προδιαγεγραμμένο. Το πόρισμα της κυβερνητικής πλειοψηφίας που θα υιοθετηθεί δεν εντοπίζει καμία πολιτική ευθύνη. Δεν επιρρίπτει ευθύνες σε κανέναν υπουργό. Αποδίδει το δυστύχημα σε ανθρώπινα λάθη. Φορτώνει το έγκλημα στους νεκρούς μηχανοδηγούς που δεν μπορούν καν να υπερασπιστούν τον εαυτό τους. Αυτή είναι η σύγχρονη κοινοβουλευτική δικτατορία τους.
🟣Από την πλευρά μας εμείς, μετά από τόσους μήνες αγώνα, πρέπει να συνειδητοποιήσουμε ότι η δικαίωση των 57 και των οικογενειών τους, των πιθανών ανώνυμων μεταναστών νεκρών, του καθενός και της καθεμίας που έβαλε και βάζει τη ζωή του σε κίνδυνο για τα κέρδη των ιδιωτών, αυτή η δικαίωση, περνάει μέσα από τα χέρια μας. Κανείς δεν θα μας χαρίσει 100% δημόσιο και ποιοτικό σιδηρόδρομο, κανείς δε θα μας φέρει τη δικαίωση με ένα έξυπνο κόλπο. Βρεθήκαμε χιλιάδες στους δρόμους, απέργησαμε, διαδηλώσαμε, συγκρουστήκαμε. Πρέπει να δυναμώσουμε κι άλλο.
⚫️Αυτό το σύστημα που σκορπάει πόνο, θάνατο, αδικία για την κοινωνική πλειοψηφία εξασφαλίζοντας ευημερία για λίγους κι εκλεκτούς πρέπει να ανατραπεί. Από τα χέρια μας. Η συγκάλυψη πρέπει να μας πεισμώσει και να μας κάνει σοφότερους και σοφότερες.
🔻Ο αγώνας συνεχίζεται!

Η  ανακοίνωση της  Πανελλήνιας Ένωσης Προσωπικού Έλξης

«1 χρόνο μετά το προδιαγεγραμμένο έγκλημα στα Τέμπη και παρά τις εξαγγελίες της Κυβέρνησης, τα πράγματα στον σιδηρόδρομο παραμένουν όχι μόνο στάσιμα αλλά ιδιαίτερα στην Περιφέρεια της χώρας είναι δραματικά χειρότερα. Η ανακοίνωση της Διοίκησης του ΟΣΕ στις 6 Μαρτίου, ότι λειτούργησε η Τηλεδιοίκηση του ΣΚΑ και απεσώβησε δυνητικά σοβαρό ατύχημα στις 23 Δεκεμβρίου του 2023, 3 μήνες μετά το συμβάν (γιατί άργησε τόσο η ανακοίνωση, μήπως γιατί την περίοδο εκείνη η Ελληνική Κοινωνία έβλεπε την ”Εξεταστική” Επιτροπή των Τεμπών και την προσπάθεια της πλειοψηφίας να συγκαλύψει το έγκλημα και κάποιοι φοβήθηκαν ότι θα δεχόταν ένα καίριο πλήγμα;) απέδειξε το ορθόν των θέσεων του Σωματείου μας, το οποίο με εξώδικα, απεργίες, επιστολές και διαμαρτυρίες διεκδικούσε το αυτονόητο. Να λειτουργήσουν τα συστήματα ασφάλειας. Η ανακοίνωση του ΟΣΕ ΑΠΕΔΕΙΞΕ σε όλους ότι ΑΝ λειτουργούσε η Τηλεδιοίκηση Λάρισας, αυτή που τέθηκε εκτός τον Ιούλιο του 2019, σήμερα οι 57 συνάνθρωποι μας ΘΑ ΖΟΥΣΑΝ» γράφει σε ανακοίνωσή της η Πανελλήνια Ένωση Προσωπικού Έλξης.

Η ΠΕΠΕ παραθέτει αναλυτικά πολλά προβλήματα που εκκρεμούν στο σιδηροδρομικό δίκτυο:

  • εδώ και 7 μήνες η κυκλοφορία  των τρένων στον άξονα Αθήνα- Θεσσαλονίκη για μήκος διαδρομής 95 και πλέον χιλιομέτρων, γίνεται σε μονή γραμμή κυκλοφορίας ΧΩΡΙΣ Φωτοσήματα και Τηλεδιοίκηση και παραμένει άγνωστη η ημερομηνία αποκατάστασης
  • εδώ και 7 μήνες ο Βόλος, η Καρδίτσα τα Τρίκαλα και η Καλαμπάκα παραμένουν χωρίς σιδηροδρομική σύνδεση, με άγνωστο τον χρόνο αποκατάστασης
  • στον Προαστιακό Πάτρας τα τελευταία 2 χρόνια ο χρόνος διάνυσης της διαδρομής του, έχει σχεδόν διπλασιαστεί λόγω έλλειψης συντήρησης της υποδομής και συνεπακόλουθων μειώσεων ταχύτητας. Άγνωστο παραμένει το πότε θα αποκατασταθεί η υποδομή του
  • στον Προαστιακό Αθήνας προς Κιάτο δεν λειτουργούν τηλεδιοίκηση και φωτοσήματα και παραμένει άγνωστη η ημερομηνία αποκατάστασης της κανονικότητας
  • η Θράκη δεν έχει δει τρένο μήνες τώρα γιατί 25 σιδηροδρομικές διαβάσεις παραμένουν ΜΗ λειτουργούσες και αφύλακτες. Άγνωστη η ημερομηνία αποκατάστασης
  • η Φλώρινα δεν έχει δει τρένο εδώ και 1 χρόνο καθώς μετά την Έδεσσα δεν υπάρχει καμία δυνατότητα επικοινωνίας. Άγνωστη η ημερομηνία αποκατάστασης
  • ο Οδοντωτός στα Καλάβρυτα και το Τρενάκι του Πηλίου, μέσα που προσέλκυαν χιλιάδες επισκεπτών, παραμένουν κλειστά. Άγνωστη η ημερομηνία αποκατάστασης
  • στην γραμμή προς Σέρρες ο ΟΣΕ τοποθετεί φύλακες στις σιδηροδρομικές διαβάσεις ΜΟΝΟ όταν διέρχονται τρένα που μεταφέρουν εμπορεύματα, αφήνοντας τα επιβατικά τρένα εκτεθειμένα και αναγκάζοντας την Hellenic Train να τοποθετήσει εποχούμενους φύλακες! Το τρένο  σταματάει πριν την διάβαση, ο φύλακας κατεβαίνει από αυτό, την εξασφαλίζει, το τρένο διέρχεται και περιμένει τον φύλακα να ξαναεπιβιβαστεί σε αυτό
  • η υποχρηματοδότηση κυριαρχεί καθώς στις σιδηροδρομικές εταιρείες οφείλονται, εκατοντάδες εκατομμύρια των Ευρώ από το 2021! Γιατί δεν καταβάλλονται οι οφειλές;
  • οι επενδύσεις σε αναγκαίο τροχαίο υλικό έχουν παρεπεμφθεί στις καλένδες. Άγνωστο πότε (και αν) θα πραγματοποιηθούν
  • η υποστελέχωση στον ΟΣΕ γιγαντώνεται καθώς τα αποτελέσματα του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ για την πρόσληψη εργαζομένων σε καίριες ειδικότητες ΑΓΝΟΟΥΝΤΑΙ.
  • το πόρισμα του ERA για τον Ελληνικό Σιδηρόδρομο εκθέτει και αναδεικνύει τις  πολλές ελλείψεις στην χώρα μας.

Written by

altpress.gr ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΛΑΜΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΦΘΙΩΤΙΔΑ- ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ

Comments are closed.