Ξεκινά η ανακαίνιση του Μουσικού Σχολείου Λαμίας

Στη συντήρηση και αισθητική αναβάθμιση του Μουσικού Σχολείου Λαμίας, προϋπολογισμού 330.000 €, προχωρά η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας, μετά τη σύμβαση που υπέγραψε ο Περιφερειάρχης Στερεάς Ελλάδας κ. Φάνης Σπανός.

Το έργο χρηματοδοτείται από το Τεχνικό Πρόγραμμα της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας και περιλαμβάνει εργασίες συντήρησης του διώροφου κτιρίου επί της Λ. Καλυβίων του Δήμου Λαμιέων, οι οποίες θα βελτιώσουν τη λειτουργία του σχολικού συγκροτήματος, τις συνθήκες διδασκαλίας για τους μαθητές και τους διδάσκοντες και θα συμβάλουν εν γένει στην αισθητική αναβάθμιση του Μουσικού Σχολείου Λαμίας (Γυμνάσιο – Γενικό Λύκειο).

Ειδικότερα, προβλέπονται οι εξής επεμβάσεις- εργασίες:

• Καθαίρεση επιχρισμάτων και νέες μονώσεις

• Αντικατάσταση των φθαρμένων μαρμάρινων επιστρώσεων

• «Σφράγισμα» των εξωτερικών κουφωμάτων

• Αντικατάσταση των φθαρμένων εσωτερικών θυρών των αιθουσών

• Τοποθέτηση εσωτερικών σκιάστρων και πετασμάτων ηλιοπροστασίας

• Πλήρης χρωματική ανακαίνιση των χώρων

• Επανακατασκευή τμήματος του αύλειου χώρου

• Διευθέτηση – τακτοποίηση των πάσης φύσεως σωληνώσεων

«Το έργο στο Μουσικό Σχολείο Λαμίας αποτελεί μια επένδυση στα παιδιά μας και στον Πολιτισμό. Η αισθητική και λειτουργική αναβάθμιση του κτιρίου, θα κάνει ακόμη πιο ξεχωριστό ένα σχολικό ίδρυμα με μεγάλη ιστορία και ακόμη μεγαλύτερη προοπτική. Θα δουλέψουμε εντατικά για τη γρήγορη και κυρίως άρτια κατασκευή του.», δήλωσε σχετικά ο Περιφερειάρχης Στερεάς Ελλάδας κ. Φάνης Σπανός.

Αντίστοιχα, ο Δήμαρχος Λαμιέων κ. Θύμιος Καραϊσκος τόνισε: «Το Μουσικό Σχολείο της Λαμίας αποτελεί ένα ζωντανό κύτταρο εκπαίδευσης και πολιτισμού. Αφήνει πίσω του σημαντικές παρακαταθήκες καταγράφοντας μια πολύτιμη ιστορία συνεχίζοντας τη μουσική ιστορία της πόλης της περιόδου του Αινιάν, και δένει άρρηκτα με το Δημοτικό Ωδείο της Λαμίας, τη Φιλαρμονική και τη χορωδία δημιουργώντας με αυτό τον τρόπο μια κοιτίδα πολιτισμού.

Written by

altpress.gr ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΛΑΜΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΦΘΙΩΤΙΔΑ- ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ

No Comments Yet.

Leave a comment